Argentina-Čile GA

sobota, februar 18, 2006

VROOOOOOOOOOOCE!

Hihi, pri vas je ze jutri pri nas pa se danes. Vse najboljse Simon!
Danes smo po kulskem zajtrku na terasi hostla, sli na potep po buenos airesu, ful je blo fino, ker smo sli zelo neobremenjeno, brez urnikov in stvari ki jih "moramo videt" malo v soping malo naokrog. Sicer sem se namazala z mojo 30-ko pred odhodom ampak sonce je tak zgalo da sem misla da bom zvecer vijolicna. namesto brezrokavne majice sem si ful zazelela dolge lahne rokave ki bi scitili pred soncem. No pozgalo me ni, verjetno zaradi kreme. Videli smo ful znamenitosti, izjemno arhitekturo in celo morje! :) sej smo vidli morje z letala tudi ampak pac ni isto. V trgovinah pa fuuuuuuuul lepih stvari, v glavnem usnje na tisoc in en nacin, vse bi mela ampak je treba s tem denarjem vzdrzat se 22 dni... sem kupla magnetek:)
Pojest smo sli v eno ful njihovo restavracijo in smo dobili cele posode mesa na vse nacine, zraven pa argentinsko vino. Po dolgem setanju naj bi sli danes na tango ampak so cene precej zasoljene mi pa kr utrujeni, verjetno bomo sli jutri. Ljudje so prijazni in vsi skupaj tukaj znamo priblizno 30 besed s katerimi nam kr gre. pocasi planiramo kam bi naprej. Vcasih mam obcutek da sem kr v enem pac vecjem mestu, potem pa se spet zavem da na drugem koncu sveta in da niti zvezde niso iste tu.
Ravno se zakljucujejo poletne razprodaje in pocitnice. moje telo pa je pomoje se malo v soku...:)
V nasi sobi v hostlu je vtrajno hisna macka...bljak... danes so me ful bolel oci, mislim da is bom kupla soncna ocala.

No LP
Sonja