Argentina-Čile GA

sreda, februar 22, 2006

Bahia blanca in sierra de las ventanas

Pisem seveda za nazaj ker par dni nismo bili v mestu in ni bilo niti omrezja kaj sele internet. Omrezje je nasploh bolj bogo vsepovsod.
20.2.-ponedeljek
Zjutraj prispemo v bahio blanco na busu smo spali bolj tak. parkrat sem se zbudila in mi ni blo jasno kje sem...:)
Pustimo stvari v locker in gremo v mesto. malo smo zamesali S J V in Z zato smo se prvo setali sem in tja. anita komaj hodi ker so jo ozulili cevlju, sergej jamra da ga pece koza. Komaj najdemo odprto kavarno, po kavici pa si razdelimo delo v skupine in gremo menjat denar pogledat za bus za naprej kupit kreme za po soncenju in ostalo. nasploh se znamo vsi ze kr veliko zmenit v tem jeziku. Majhen smesni bus za 18 ljudi nas pelje v Sierra de la Ventana in nas odlozi nekje kjer ni asfalta. Najdemo steak house in se ogromno najemo, potem pa si poiscemo farmo na katero bi sli prespat. to je tu ful taka turisticna zadeva da gres k domacinom na farmo jahat konje. Kombi nas pelje tja in prispemo na precudovit kos zemlje na kateri je stara hisa, pred njo pa bazen in ogromno lepe narave. noter je supersko opremljena v stilu agate christie z zofami in vsem. takoj se vrzemo v bazen. za vecerjo je pecena cela koza, po vecerji se dogovorimo za jahanje ob 7.00 zjutraj in zajtrk ob 6.30. Smo utrujeni, pogledamo slike in gremo spat ob 00.30

21.2.

Zbudi nas mobitel zunaj pa ptici ze posteno civkajo. Hitro dol na odlicen zajtrk z dulce di leche(mnjaaaaaaaaam) po tem pa do konjev. zraven konjev tudi ogromno psov, malo me je strah. konji so nasploh ful fajn in cisti. pac niso nam nic povedali njim se zdi vse naravno... posadijo nas na konje(moj je lep in rjav) in gremo. sli smo kr konkretno nakoli po njihovi posesti, konji se setajo pocasi razen ce jih spodbudis in te zacne nabijat na sedlo. najbolj grozno mi je blo navzol po hribu ker sem misla da se bo ziher spotaknil in padu na mene. je bil pa ful kul moj konj, lepo sedim na njem sonce zacne pocasi sijat naokrog pa kilometre nicesar kot nekaj dreves in kamenja. kot v filmu je blo. No moj konj se je bolj sam odlocal kdaj in kam greva mpak glavno je bilo da oba uzivava. Jahali smo 5 ur in na koncu nas je ze posteno bolela rit. Ko smo prisli domov smo imeli kosilo po kosilu pa sta morala Anita in Sergej it po svoje ker morata na pre-GA v santiago. Po kosilu smo zaspali ko krapavce in potem smo se sli skopat se v bazen. nazalost je zacelo dezevat, v bistvu je bla toca in prisla je riba lopatarica(bostjan ma domisljijo:) Pol smo se spravli da gremo na bus. Bus smo cakali uro in pol in ga ni bilo ker se je pokvaru. Lastnik nas pelje potem v neko bliznjo vas da bis li na bus tam pa ga ni in moramo na taksi. pòrtem vzamemo bus za puerto madryn. To je juzneje in je blizu peninsule valdes kamor gremo jutri. prispeli smo zjutraj in dobili hostel ampak je vreme slabo in dezuje. zdaj si bomo nardili za jest upam da bomo lahko sli jutri na polotok gledat pingvine in morske leve in podobno. na porocilih je blo danes: plata del mar- un dia sin sol! (obmorsko mestece ima en dan brez sonca!) groza :) Tudi precej mrzlo je danes, tak da se bomo morali kr oblect. drgac smo zdravi in se razumemo ni panike. mislili smo si sposodit rent a car za ta polotok pa ni zdaj ko sta sergej in anita sla noben star 23 let :) hihi jaz sem nastarejsa zdaj in odlocam(kao) kupli smo katre za jutri za bariloche. ti prevozi nas stanejo ful in smo porabili ze ful denarja, res pa je da vsakic nardimo vsaj 800km. Ogled jutrisnje peninsule bo 400km. kake razdalje. no grem domov jest upam da so kuhali kaj:)
Lupcke vsem! pisite mi kaj se doma dogaja... vas malo pogresam
Sonja