Argentina-Čile GA

nedelja, februar 26, 2006

Odhod iz Bailoche!

Vceraj smo pojedli ful pizze in samo jaz ki sem placala vnaprej sem placala ostali so se izmuznili... potem je priso en Milli VAnilli tip (hiihihi) in je vodu Karaoke. Gregecu smo vsi zapeli za rojstni dan. Bostjan je sel gor zapet MY WAY, in je blo supersko, on se namrec ukvarja s petjem zares. Spili smo nekaj piva proti muskelfibru in smo sli spat.:)
Danes smo si lahko privoscli spanec, misice me ne bolijo, pac pa sklepi malo. Pol smo sli na postajo in na nase neprijetno presenecenjeugotovili da so vsi busi za Cile zasedeni za dva dni vnaprej. Jeba. Zares smo misli it v Puerto montt in potem v pucon, ampak ne bo slo ker potem ne pridemo pravi cas na GA. Zdaj smo se odlocli da gremo malo severneje v St. Martin de los andes in poskusamo tam dobit bus za pucon. Upam da nam bo uspelo...:)Ocitno bomo vidli od Cila samo Pucon in Santiago. Pa smo vsem rekli da gremo v Cile, ceprav smo meli v glavnem ogled argentine. Pa mi nic ni zal je megasticna Argentina! Malo smo down ker mamo taksen obcutek da se potovanje koncuje, ceprav pa v bistvu gremo sele 9. marca domov...
:)
LP vsem hvala za mejle!!!