Argentina-Čile GA

petek, marec 03, 2006

Dan tri

Ola!
Ugotovili smo da je OLA ravno obratno od nasega ALO :)
Nic v sredo smo meli opening ceremony in festo po tem. V cetrtek zjutraj president sessione potem training in planarko. mislim se vam verjetno nic ne pove.
Mi smo super, spimo bolj malo se pa vsi trudimo cimvec tekocine pit in podobno. Tus v hiski so popravli v buistvu pa smo tam bolj malo. vceraj smo meli standing komitee party kr nekje malo zunaj iz mesta pa je ful dobro ker so se zvezde vidle in na tej strani sveta se seveda vidijo druge zvezde :)
Smo spet vsi ful plesali in je blo fino. Jaz sem se zacela lupit po ramenih danes tam ko me je zazgalo na bicikliranju v bariloche. ne spomnim se kdaj sem se nazadje lupila. Vecerje in kosila so ful dobra, vceraj smo jedli lososa ponavadi pa mamo kaksen se malo krvav zrezek ki so ful mehki.
Cisto blizu je plaza od jezera danes smo meli kuj tam sestanek :) Nic pozdravljam vas lepo! pisite kaj!
Sonja