Argentina-Čile GA

ponedeljek, marec 06, 2006

Zadnji dan GA-ja

Ola!
Nisem bla na internetu par dni ker se mi ne da skoz cakat na njega. Sem pa ful vesela da sem danes dobla mejle od nine in dedija in mami in atija... wow. ....Fajn da sta uzivala na bledu in da je mami srecno prisla v salzburg. malo me ze dolgo ni in vas pogresam :) in je pac fino slisat kaj se dogaja ceprav vsega tega snega si zares ne znam predstavljat.... vceraj smo namrec zjutraj zaspali in smo morali ful hitet na sestanek in sem se pozabla namazat s kremo in spet shit....smo bli na plazi in sem spet malo zazgana... no ni tak hudo. Vceraj bi morali it na super hero party ampak na koncu nismo sli ker je dezevat zacelo zvecer in smo tak dalec od vsega da se nam ni dalo hodit po blatu. Dosti cest tukaj in tudi v argentini ni asfaltiranih ampak so kot samo posipane s peskom in pol nimas glih v dezju veselja skakat tja.
danes se je sfizilo ker je zvecer national drinking party, ampak je en bus ob polnoci drugi pa ob devetih. nasih 5 ki grejo prej potem morajo it ze ob polnoci ker drugace ne pridejo pravi cas na letalo kaj pa je ful skoda.
glede na to da mso zdaj preziveli tolko casa skupaj nevem kako bo ko gremo vsak po svoje, smo kar malo v bedu vsi danes. Smo si ful zeleli it na vulkan, ko lahko rges na ekskurzijo pa verjetno ne bo casa... skoda. nic kr nekaj dela je se treba opravit....
aja ze neih petrkrat sempozabla povedat da se je javla ena punca iz kluba ko jo obe z anito poznama in je kul za cimro
in je rekla ce bi lahko s kom kontaktirala jaz pa sempozabla ji odpisat in to...mogoce bi se lahko kdo dobil z njo in ji razlozil stavri mogoce bi se zelela ze vselit nevem.
Pa bi blo po treba tudi stvari spravit ven iz ljubljane...
no bom forwardirala njen mejl. Ime ji je seveda NINA :)
Lepo bodite hvala za vse mejle, lupcke
sonja

1 Comments:

At 8:42 dop., Blogger Ka said...

sonja, zraven si vedno nosi kremo!!!....tak kot mi tu zraven nosimo rokavice pa sal ;)

 

Objavite komentar

<< Home