Argentina-Čile GA

petek, julij 07, 2006

To sem jaz!

s ful fajnim programom sem nardila kolaz vseh svojih slikic..:) Posted by Picasa

sobota, april 22, 2006

Vetroven razgled v Bariloche
Jahanje v Pampah

Požrtija v buenos Airesu

Slikice

No že nekaj časa je od Argentine in Čila in našega GA-ja pa še vedno se nismo dobili da si izmenjamo slikice, nekaj pa jih že imamo za pokušino :) LP

UUU kako nas zebe ob prihodu na 30C
V mojem odsevu (umetniška)

Pozdrav iz Sierra de la Ventana :)

sobota, marec 11, 2006

Prvi in Zadni problemi-Madrid in domov

torej smo se morali cez uro in pol zbudit da gremo na bus in v vina del mar na morje, da okusimo pacifik in vidimo kako je kaj tam. ... zbudil nas je daniel da nas taksi ze caka in meni nic jasno... smo se zmenli cez eno uro in pol in odspali se eno uro potem pa se koncno zdeval iz danijelovega domovanja.Vso pot do vina del mar smo imeli kombi-refleks in smo spali ko bebe... potem smo prisli v mesto si ogledali trznico in po zaslugi bili-navigation zalutali na veliko in iskali plazo ko norci... kos smo prisli na plazo smo imeli samo se eno uro da se spocijemo in namocimo v vodo.. mogoce se boljse mene je uspelo v tej uri kljub kremi zazgat.. mislim noro sonce je tu in sploh si ne predstavljam snega doma...potem se nam je ze kr malo mudilo in smo se bali da nebomo pravi cas na letaliscu pa nam je vseeno uspelo prit, se spcekirat in vse....na letalu je blo kr kul smo meli vsak svojo telvizijo in igrce in podobno... wow... kr luksuzen letalo je bil...potem pa smo cakali v letalu dve uri ker so meli neke probleme z njim... s tem pride tudi dveurna zamuda in potem nas je blo malo strah, da bomo prepozni za nas let v venezio. gospodicna v santiagu nam je sicer povedala, da je nasa karta za do venezije in da ne rabimo nove.. ko smo pristali so nam vsi povedali samo M22 to je treminal od koder gre in vprasamo spet in spet M22 dobro gremo tja ocitno je to to.. boarding se ni zacel zato smo na izi pocakali in si oprali zobe in spili kavo in podobno ne nujno v tem vrstnem redu:) potem pa hocemo not in nam povejo da se nismo scekirali in da zdaj ne moremo noter ker so drugi vzeli nase karte.. .!?!?!KAJ?!?! what the f... kr neki in gremo vprasat in ker je letalo polno je vse kar lahko nardimo, da dobimo waiting list za naslednje letalo... ki je tudi polno...bla je ena krarta ki sva jo y anito odstople bostjanu ker je mlajsi in ker ima v kratkem izpit. potem je bilo kr dramaticno ker smo pri vhodu na letalu cakali ce slucajno komu ne bo uspelo prit gor ampak na najino zalost je vsem uspelo priti pravocano, bostajn je sel midve pa sva ostali v madridu.....
Sva sle hitro gnjavit in tezit na njihpov pult in kar sva dosegle je bil prevoz do hotel, prenocisce z vecerjo in zajtrkom, vsaki klic po3 minute in karta za jutranji let v benetke... no pac dobro bova izkoristle sma si misle. hotel je bil lep in noter je bilo vse... za vecerjo je bil ruski bife samih dobrot in da bi nardile cimvec skode:) sva se na mrtvo najedle rib, skoljk lososa, sirov, sadja sladic in podobno zraven pa gre seveda se rdece vino... ko sva bile ze tako site da sva komaj dihale sma se spravle se pet v najino akusticno kopalnico in spat... jutrisnjega leta res nebi blo dobro zamudit...
Zjutraj sva se zbudili ful zejni in ful nama je blo slabo od vsega kar sva pojedli ampak sma si lahko privoscle se boljsi zajtrk zato... peljali so naju na letalisce in malo sopingirale. Let je bil kul po naju pa je prisel bostjan, ker je nasa prtljaga itak komaj z najinim letom sla in je od vceraj ni dobil.. Moj nahrbtnik se je med potovanjem odprl in so padle nekatere stvari ven. za brisaco in kopalke se ziher ostalo nevem... ena darila so bla na vrhu pa dulce di leche kosem hotela prinest, morn se prijavit danes.. pa sem se mislada t zavit v tisti kokon pa se je v santiagu kr mudilo. v ljubljano smo sli skupaj z anitoi in bostjanom potem pa sta katja in ata prisla po mene...
Hmm nic sem ze doma in je zima:) malo sem se opecena pohrbtu vsi smo ful veseli da smo spet skupaj.
Vesela sem da so bli problemi ce ze morajo bit zdaj samo te in to na koncu... nikomur niso nic ukradli noben ni zbolel ali si cesa zlomil, naceloma smo meli ful sreco in smo se meli ful fajn.. cez cas ko dobim slike jih bom se dodala.
ko tak preberem nazaj kaj sem napisal vidim da se dosti podrobnosti manjka, ampak zato se moramo videt in se pomenit:)
Pozdravcke

četrtek, marec 09, 2006

VSE NAJBOLJSE MAMI!-Santiago

Torej whas tup?:)
Nasi fantje so ves dan hodli okrog da so si zrihtali taksi in bus ob 5ih ker niso hoteli zamudit national drinking and food party kar se itak ne sme zamudit. to je tarat ko vsaka drzava prinese nekaj za jest in pit tradicionalnega inje ful fajn i ful festa. tea je sla ze ob polnoci. mi smo prinesli borovnicke, hrane pa nismo hoteli nosit naokrog en mesec. je blo ful fajn in ful zanimivo, no ko so pubeci sli ob stirih smo se poslovili in malo jokali navsezadnje smo prezilveli celi mesec skoz skupaj..... jaz anita in bostjan smo ostali in se uspalie nekje do sedmih zdevat na bus in v kocico.
polsmo ugotovili da so nam pojedli vso hrano nastavljeno za zajtrk in smo sli spat. nama z anito se je zdela dobra ideja da si nastavima alarm ob desetih ki paje potem zvonil v prazno ker smo vsi spali ko bebe....:)
smo se zbudli ob pol dveh in vesela sem bla da mamokoncno en na izi dan da lahko spimoin se v m iru spakiramo. ugotovili smo da je sergej (pirla) pozabu karto in da je tea vzela slovenija nahrbnik brez da bi dala not vse materiale. pa dobro
smo sli v mesto na lososa na kavo inpalacinke in pol pocasi na bus ob enajstih. smo spali celo pot di santiaga, mislim da smo se kr ze privadli na te buse.
tu smo kontaktirali daniela iz cila. je ful nice je prisu po nas innas peljal domov. pri njih doma pa taka hisa da dol pades in vse ful supersko, najprej smo srecali sluzincad inpol njegovo mamo...:)
pol nas je peljal do mesta in sel v sluzbo da smo si ogledali center insli malo v sopping. potempa je prisel po ans ob osmih in smosli z njegovimi kolegi se na susi in ven na drink in malo plesat, pokazal nam je cudovit razgled santiaga iz hriba isn sploh je bila ful nice. pozdravlja vse doma. jutri gremo ze zjutraj na morje s busom in pol kuj na letalo. nevem ce bom uspela se kaj pisat tako da je to verjetno zadnji post iz cila...:(
malo mi bedira jaz bi se ostala sto dni. malo vas ze pogresam.
mami vse najboljse za rojstni dan ...in prosim ne pozabit da bo tudi moj kmalu...
lupcke

ponedeljek, marec 06, 2006

Zadnji dan GA-ja

Ola!
Nisem bla na internetu par dni ker se mi ne da skoz cakat na njega. Sem pa ful vesela da sem danes dobla mejle od nine in dedija in mami in atija... wow. ....Fajn da sta uzivala na bledu in da je mami srecno prisla v salzburg. malo me ze dolgo ni in vas pogresam :) in je pac fino slisat kaj se dogaja ceprav vsega tega snega si zares ne znam predstavljat.... vceraj smo namrec zjutraj zaspali in smo morali ful hitet na sestanek in sem se pozabla namazat s kremo in spet shit....smo bli na plazi in sem spet malo zazgana... no ni tak hudo. Vceraj bi morali it na super hero party ampak na koncu nismo sli ker je dezevat zacelo zvecer in smo tak dalec od vsega da se nam ni dalo hodit po blatu. Dosti cest tukaj in tudi v argentini ni asfaltiranih ampak so kot samo posipane s peskom in pol nimas glih v dezju veselja skakat tja.
danes se je sfizilo ker je zvecer national drinking party, ampak je en bus ob polnoci drugi pa ob devetih. nasih 5 ki grejo prej potem morajo it ze ob polnoci ker drugace ne pridejo pravi cas na letalo kaj pa je ful skoda.
glede na to da mso zdaj preziveli tolko casa skupaj nevem kako bo ko gremo vsak po svoje, smo kar malo v bedu vsi danes. Smo si ful zeleli it na vulkan, ko lahko rges na ekskurzijo pa verjetno ne bo casa... skoda. nic kr nekaj dela je se treba opravit....
aja ze neih petrkrat sempozabla povedat da se je javla ena punca iz kluba ko jo obe z anito poznama in je kul za cimro
in je rekla ce bi lahko s kom kontaktirala jaz pa sempozabla ji odpisat in to...mogoce bi se lahko kdo dobil z njo in ji razlozil stavri mogoce bi se zelela ze vselit nevem.
Pa bi blo po treba tudi stvari spravit ven iz ljubljane...
no bom forwardirala njen mejl. Ime ji je seveda NINA :)
Lepo bodite hvala za vse mejle, lupcke

petek, marec 03, 2006

Dan tri

Ola!
Ugotovili smo da je OLA ravno obratno od nasega ALO :)
Nic v sredo smo meli opening ceremony in festo po tem. V cetrtek zjutraj president sessione potem training in planarko. mislim se vam verjetno nic ne pove.
Mi smo super, spimo bolj malo se pa vsi trudimo cimvec tekocine pit in podobno. Tus v hiski so popravli v buistvu pa smo tam bolj malo. vceraj smo meli standing komitee party kr nekje malo zunaj iz mesta pa je ful dobro ker so se zvezde vidle in na tej strani sveta se seveda vidijo druge zvezde :)
Smo spet vsi ful plesali in je blo fino. Jaz sem se zacela lupit po ramenih danes tam ko me je zazgalo na bicikliranju v bariloche. ne spomnim se kdaj sem se nazadje lupila. Vecerje in kosila so ful dobra, vceraj smo jedli lososa ponavadi pa mamo kaksen se malo krvav zrezek ki so ful mehki.
Cisto blizu je plaza od jezera danes smo meli kuj tam sestanek :) Nic pozdravljam vas lepo! pisite kaj!

četrtek, marec 02, 2006

Pucon, Chile

Helou!
Kar nekaj casa nisem mela interneta na voljo pa tudi guzva je bla kar v glavnem skozi.
V San Martinu smo sli potem domov na dobro mesno vecerjo in palacinke, lastiku smo ponudili tudi borovnicke in vsec so mu ble. Smo pozno zaspali vstat pa smo morali ze ob petih zjutraj ker smo meli ob sestih bus za chile. Pot je bla kr kul, vmes pac meja na kateri je blo treba cakat. edinega od nas so pregledali Matija, ki ma drede, in smo se vsi ful rezali kako so dredi patognomonicni za to da te pregledajo na carini. No v bistvu pa je on ful nice in vedno nosi vse stvari tako da je nosu tudi neke slive ki smo jih kupli dva dni prej in ker pac sadja ne smes nest cez mejo, so mu to vidli na rentgenu in so mu zasegli... hihihi. Zjutraj smo prispeli v pucon ki je prcej turisticen chile pa ze na prvi pogled drugacne, bolj zelene in drazje.
Smo se smestili na eno kavo tacas pa poiskali organizatorje meetinga da so nas peljali na naso nastanitev. Preden smo prisli do nase hisice smo dobli prvo dozo piscota. Pisco je njihovo zganje z okusom med konjakm in rumom (se spomnis katja ko je daniel govoru o tem). Naha hisica je ful lusna lesena v dveh nadstropjih. Spodaj je zakonska postla , kjer zdaj spita vane in sergej, kuhnjica in dnevni prostor z ogromno mizo. ima velika okna je ful svetla in vsa iz lesa. ful udobno. Zgoraj pa sta dve sobi za tri in kopalnica. smo se nastanili in sli v supermarket po nekaj za pojest potem pa smo si skuhali cel pladenj spagetov.
Ob pol osmih smo rekli da gremo malo zaspat pol pa gremo ven ampak sem se jaz prva zbudila sele ob osmih zjutraj.... hehe smo se vsaj naspali enkrat in vsem nam je pasalo. Na mizi nas je cakal zajtrk in vse pripravljeno, marmelada in maslo pa v hladilniku. Majo namrec tak sistem da pridejo zvecer ti prinest zajtrk cez dan pa ti vse spucajo. Meni se zdi malo motece da ti postlo pospravlja vsak dan ampak dobro. pol smo se odpavli v kongresni center in tam srecali anito in sergeja ki sta glih prisla iz santiaga. smo meli newcomers session, vecerjo in otvoritev. Pac edini bad je da je nasa hiska tak dalec od tega centra da je 20 min pes oziroma moramo it na bus. NIc danes mamo se dalje sestanke in to ni glih najbolj zanimivo za pisat.
Cez dan je toplo za kratke rokave medtem ko zvecer in zjutraj ful stisne mraz in je kakih 7 stopinj.:(
Je pa ful amazing tu v puconu vulkan, iz katerega se skoz pomalem kadi. :) ogromen je in cisto blizu, na vrhu pa je sneg. Na obcini je semafor in zraven razlaga kaj pomeni ce je zelena, rumena ali rdeca barva. Zaenkrat je se zelena:)

Lepo se mejte doma!

ponedeljek, februar 27, 2006

San Martin de los Andes

No uspeli smo prit do postaje, se soakirat na bus ki je bil se kr kul. potem pa smo morali prestopit v eni vasi v en manjsi bus, ki je bil pa prenatrpan sto na uro. Billi je moral sedet zraven enega ogromnega gospoda in je mel samo pol sedeza. Nase nahrbnike so vrgli bogvekam zadi v neki svinjski prtljaznik. voznja je bla po makedamu in to nemkam hudo navzgor in hudo navzdol, vse skupaj je trajalo dve uri mene pa je ze na zacetku lulat tisalo... kriza:) Nekateri nahrbniki so bli samo vsrani nekateri pa tudi mokri. pol prispemo v to vasico in ni nikjer nobenega taksija in ko so koncno prisli nas peljejo do hostla ki pa je bil poln. pol smo hodli priblizno eno uro okrog po tem mestecu vsepovsod so seveda psi ki hodijo za tabo in vsak cudak ki smo ga srecali nam je dal drugacne napotke. fino je da nas je veliko ce ne bi nas blo strah. potrkali smo nekje na dve hisi da smo koncno nasli ta tio coco, ki v bistvu ni hostel ampak je ena privat hiska ki ma prenocisca gor na podstresju. ful luskano kot doma...:) Smo dobili kuj caj in neke miske in smo se pogovarjali se do dveh ponoci in resevali menihe in filozofe. :) no smo se naspali zjutraj do pol dvanajstih, nas je cakala kavica, danes pa bo lastnik speku vecerjo. Mi smo si sli pogledat mescece ki je ful nice vce iz lesa in kar podobno kakemu italjanskemu smucarskemu srediscu. se table so lesene. iskali smo neko papirnico ali podobno da se uredimo za super hero party. smo si dobli take barvne maske in bomo vsak en power ranger. Gremo pocasi v hostel da bomo zvecer jedli meso na zaru, mi pa bomo nardili palacinke za posladek. jutri ob sestih gremo v pucon in potem bomo tam 7 dni na GA. to je to. Pustolovkski del potovanja je koncan ostane samo se buisness, za katerega sem tudi prepricana da bo super. Vceraj je blo se najbolj pustolovsko v bistvu.

nedelja, februar 26, 2006

Odhod iz Bailoche!

Vceraj smo pojedli ful pizze in samo jaz ki sem placala vnaprej sem placala ostali so se izmuznili... potem je priso en Milli VAnilli tip (hiihihi) in je vodu Karaoke. Gregecu smo vsi zapeli za rojstni dan. Bostjan je sel gor zapet MY WAY, in je blo supersko, on se namrec ukvarja s petjem zares. Spili smo nekaj piva proti muskelfibru in smo sli spat.:)
Danes smo si lahko privoscli spanec, misice me ne bolijo, pac pa sklepi malo. Pol smo sli na postajo in na nase neprijetno presenecenjeugotovili da so vsi busi za Cile zasedeni za dva dni vnaprej. Jeba. Zares smo misli it v Puerto montt in potem v pucon, ampak ne bo slo ker potem ne pridemo pravi cas na GA. Zdaj smo se odlocli da gremo malo severneje v St. Martin de los andes in poskusamo tam dobit bus za pucon. Upam da nam bo uspelo...:)Ocitno bomo vidli od Cila samo Pucon in Santiago. Pa smo vsem rekli da gremo v Cile, ceprav smo meli v glavnem ogled argentine. Pa mi nic ni zal je megasticna Argentina! Malo smo down ker mamo taksen obcutek da se potovanje koncuje, ceprav pa v bistvu gremo sele 9. marca domov...
LP vsem hvala za mejle!!!

Kolesarjenje po Bariloche

Helou! Vceraj smo sli na sprehod po bariloche, ki ima polno his v apskem stilu in se clovek pocuti skoraj kot doma... hihi. Drugace je tu glavno smucarsko sredisce za argentino in kje mesteco malo ampak polno turisticnih trgovin, cokoladnic, restavracij in trgovin s cotami. POsebej v te so fantje(!) skozi silili in nama s tejo se je zdelo kr malo smesno. Vane je uvedel spar program: Hujsamo in sparamo, zato gremo zmeraj v cokoladnice samo gledat kaj vse majo... no ne vedno midve s tejo si kupiva kaj:) smo ful dobro jedli ribe in jelene, menjali dnar in podobno slikali cudovicto okolico. Zvecer smo se spravli ven. Ker ma danes Grega rojstni dan smo mu kupli majico in Bosthan je narisal gor zrezek in napis: raje dam za hrano ko za cote. :) Grega je namrec ful gurman in skozi govori o hrani in o zrezkih in kdaj bomo naslednjic jedli. Sli smo v nek diskac in se ful na plesali do sestih zjutraj.
Po 4 ih urah spanja smo morali vstat ker smo si prejsnji vecer rezervirali kolesa v hostlu. Vse ostale ekskurzije ala rafting so namrec nesramno drage(170pesov=priblizno 12jurjev). celi bogi smo se uspeli ob pol dvanajstih spravit od doma na turo okrog jezera. ful je blo lepo in ful supersko, lepa narava in vse. malo smo se kopali v jezeru, kupli smo si kilo sladoleda(kar potem vec ni spar program) in sli smo z eno sedeznico gor na goro kjer je cudovit razgled na bariloche. Tam nam je grega castu se tortice za njegov rojstni dan. vglavnem je bilo res vse supersko, razen ta zadnja ura kolesarjeja, ki je bla cisti mater in sem jaz misla da bom umrla. smo vmes pili vitamine in ful vode ampak malo je blo tu mac, samo kaj hoces ce ni krajse jezero. skupaj smo bli zunaj 8 ur nevem pa kolko km.
Zdaj ob desetih je v hostlu "all you can eat" pizza za 10 pesov in obcutek imam da bomo kljub temu da je pùst vsi popadali v postle:)

Doma je dan D, ne? upam da se mate fino.Jutri zvecer gremo v cile.

petek, februar 24, 2006

Bariloche

Ola!
Prispeli smo v Bariloce po 13 urni voznji cez noc. To krat smo si prvic privoscili CAMA (spalni) bus in se je ful splacalo, so ful udobni, noge mas gor, dobis vecerjo in zajtr itd. mislim ful kul, ful smo se naspali in vse. Pac razen tega da smo bli v spodnjem nadsrtopju in zraven WC-ja in je smrdelo vsakic ko se sou kdo srat. Bariloche zgleda ko en bohinj , je v gorah in ima jezerce in lahko polno aktivnosti pocnes tukaj. Scekirali smo se v hostel in gremo malo naokrog zdaj.

Puerto Madryn in Peninsula Vales

VSE NAJBOLJSE ATI!

Vceraj je blo res mrzlo in se niti v apartmaju nismo mogli posteno zagret. Skuhali smo si makarone z ogromno zelenjave med katero so bletudi bucke in malancani ampak mi je blo vseeno dobro in sem ful pojedla...:) Eni so sli v eko center jaz sem zaspala za kaki dve uri zvecer, potem pa smo si doma odprli malo dobrega argentinskega vina in se pogovarjali do dveh ponoci. vino je zares ful dobro in ful cheap tukaj. zjutraj smo morali it zgodaj in smo se dobili z nasim kombijem da smo sli na peninsulo vales(poglej na google earth) je naravni rezervat na kar nas je opozorila tudio vstopnina 35 pesov. V njem so pingvini in sea lions in sea elephants in pasavci in tudi orke ki pa zelo redko pridejo in jih nismo videli. je ful lepa narava v njem sta tudi dva slana jezera ki so 4m v depresiji. V kombiju smo meli ful lusno vodicko ki se je ful rada zezala, njena anglescina pa je bla bolj tak da smo se ful lovili. ker zmeraj spimo na busih smo meli pogojni refleks da vsakic ko smo se vsedli v kombi i n je ona zacela zlobudrat smo vsi ratali zaspani in nazadje sma samo midve s tejo se poslusali oni stirje pa so vsi spali ko zaklani... hihi. vreme je malo boljse samo je ful pihalo. danes zvecer gremo v bariloche z busom in jutri bi naj blo tam 24 stopinj, kasneje pa bo baje manj... skoda.
Nic lepo bodite doma upam da ste spili kaksen sampanjec v cast starega in beteznega...:)
Lupcke

sreda, februar 22, 2006

Bahia blanca in sierra de las ventanas

Pisem seveda za nazaj ker par dni nismo bili v mestu in ni bilo niti omrezja kaj sele internet. Omrezje je nasploh bolj bogo vsepovsod.
20.2.-ponedeljek
Zjutraj prispemo v bahio blanco na busu smo spali bolj tak. parkrat sem se zbudila in mi ni blo jasno kje sem...:)
Pustimo stvari v locker in gremo v mesto. malo smo zamesali S J V in Z zato smo se prvo setali sem in tja. anita komaj hodi ker so jo ozulili cevlju, sergej jamra da ga pece koza. Komaj najdemo odprto kavarno, po kavici pa si razdelimo delo v skupine in gremo menjat denar pogledat za bus za naprej kupit kreme za po soncenju in ostalo. nasploh se znamo vsi ze kr veliko zmenit v tem jeziku. Majhen smesni bus za 18 ljudi nas pelje v Sierra de la Ventana in nas odlozi nekje kjer ni asfalta. Najdemo steak house in se ogromno najemo, potem pa si poiscemo farmo na katero bi sli prespat. to je tu ful taka turisticna zadeva da gres k domacinom na farmo jahat konje. Kombi nas pelje tja in prispemo na precudovit kos zemlje na kateri je stara hisa, pred njo pa bazen in ogromno lepe narave. noter je supersko opremljena v stilu agate christie z zofami in vsem. takoj se vrzemo v bazen. za vecerjo je pecena cela koza, po vecerji se dogovorimo za jahanje ob 7.00 zjutraj in zajtrk ob 6.30. Smo utrujeni, pogledamo slike in gremo spat ob 00.30

21.2.

Zbudi nas mobitel zunaj pa ptici ze posteno civkajo. Hitro dol na odlicen zajtrk z dulce di leche(mnjaaaaaaaaam) po tem pa do konjev. zraven konjev tudi ogromno psov, malo me je strah. konji so nasploh ful fajn in cisti. pac niso nam nic povedali njim se zdi vse naravno... posadijo nas na konje(moj je lep in rjav) in gremo. sli smo kr konkretno nakoli po njihovi posesti, konji se setajo pocasi razen ce jih spodbudis in te zacne nabijat na sedlo. najbolj grozno mi je blo navzol po hribu ker sem misla da se bo ziher spotaknil in padu na mene. je bil pa ful kul moj konj, lepo sedim na njem sonce zacne pocasi sijat naokrog pa kilometre nicesar kot nekaj dreves in kamenja. kot v filmu je blo. No moj konj se je bolj sam odlocal kdaj in kam greva mpak glavno je bilo da oba uzivava. Jahali smo 5 ur in na koncu nas je ze posteno bolela rit. Ko smo prisli domov smo imeli kosilo po kosilu pa sta morala Anita in Sergej it po svoje ker morata na pre-GA v santiago. Po kosilu smo zaspali ko krapavce in potem smo se sli skopat se v bazen. nazalost je zacelo dezevat, v bistvu je bla toca in prisla je riba lopatarica(bostjan ma domisljijo:) Pol smo se spravli da gremo na bus. Bus smo cakali uro in pol in ga ni bilo ker se je pokvaru. Lastnik nas pelje potem v neko bliznjo vas da bis li na bus tam pa ga ni in moramo na taksi. pòrtem vzamemo bus za puerto madryn. To je juzneje in je blizu peninsule valdes kamor gremo jutri. prispeli smo zjutraj in dobili hostel ampak je vreme slabo in dezuje. zdaj si bomo nardili za jest upam da bomo lahko sli jutri na polotok gledat pingvine in morske leve in podobno. na porocilih je blo danes: plata del mar- un dia sin sol! (obmorsko mestece ima en dan brez sonca!) groza :) Tudi precej mrzlo je danes, tak da se bomo morali kr oblect. drgac smo zdravi in se razumemo ni panike. mislili smo si sposodit rent a car za ta polotok pa ni zdaj ko sta sergej in anita sla noben star 23 let :) hihi jaz sem nastarejsa zdaj in odlocam(kao) kupli smo katre za jutri za bariloche. ti prevozi nas stanejo ful in smo porabili ze ful denarja, res pa je da vsakic nardimo vsaj 800km. Ogled jutrisnje peninsule bo 400km. kake razdalje. no grem domov jest upam da so kuhali kaj:)
Lupcke vsem! pisite mi kaj se doma dogaja... vas malo pogresam

Slovo od buenos airesa

Helou!
Po pakiranju v hostlu smo lahko nekatere stvari pustili tam, mi pa smo se odpravili se naprej po mestu. najprej do busne postaje rezervirat karte do bahie biance,medtem ko sta vane in matija zrihtala karte smo ostali polezavali na soncu oziroma nekateri v senci. Potem smo se odpravili na eno ful znano pokopalisce kjer je pokopana tudi evita peron, ampak nam ni blo glih prevec prijetno vsaj meni ne. je ful ogromno grobnic, velikosti kapelice in notri je krsta in vse je odprto, da lahko vidis krste poleg tega pa smrdi in se vlaci okrog polno mack. bostjan si je zmisljeval kako so evito peron pokopali v tekocem zlatu, bla bla bla... namesto vodica si izmisljuje zgodbice. Gospoda predsednika(Sergej) je v tem casu zacel pect obraz in roke ker je prej pac eno uro lezal na soncu, namazal pa se ni ker mu noben ni rekel in ker je on itak iz primorske in ga nikoli ne opece. Iz tega fancy dela s pokopaliscem smo najeli taksi v boco ki je revnejsi in bolj umetniski del mesta. ker nas je 8 moramo vzet 2 taxija in se zmenimo da nas odlozi pri stadionu, ker ga grega zeli videt. Pac ugotovimo da je ravno danes tekma med boco in njihovimi nasprotniki, ki se je ravno zacela. Nas taksist nas odlozi drugje kot druge in spet smo zgubljeni... pa dobro malo hengamo pred stadionom in dozivimo vzusje ljudi odznotraj tik pred zacetkom tekme potem pa gremo gledat pisane hiske ki so za boco znacilne. Na eni ozki ulici je restavracija kjer zunaj pojejo in plesejo. Vse skupaj zgleda kot da so se sosednje zmenli za piknik na ulici, starejsi par plese tango. ful sta dobra. mi se vsedemo tam in narocimo pico in pivo, ostali stirje pa pridejo cez 5 minut mimo in se nam pridruzijo... vcasih se je res najboljse samo vsest in pocakat. Domacin povabi anito plesat in ker ji je nerodno ji recemo: kdaj bos nasljednjic plesala na ulicah buenos airesa? zato je sla, midva z bostjanom pa tudi in je blo ful dobro.
Ob pol osmih se je koncala tekma in boca je izgubila. v restavraciji kar naenkrat pospravijo stole in mize in nas v hiso, na ulici nastane panika zaradi pretepov in kar naenkrat zgleda kot vojno stanje. Mi pa moramo domov in na bus. najamemo taksi in smo kmalu v hostlu, spakiramo, se poslovimo in nazaj na bus. Voznja 9 ur.
Pri zadnji voznji skozi mesto nam je malo zal. nekateri so se kar zaljubili vanj posebej po pristnosti ljudi v boci. je ful dobra mesanica med velikim evropskim mestom z juznjaskim pridihom.

nedelja, februar 19, 2006

Delta Parana

HEJ!
Vceraj je bil ful naporen dan. po nocnem posedanju na terasi hotela smo se zjutraj vsali malo kasneje. Odlocili smo se da gremo pogledat delto reke Parana, na severni del mesta imenovan TIGRE. Ker smo pocasni smo se zdevali iz hostla do dvanajstih in se peljali z vlakom eno uro. Tamp a kot da si v drugem svetu, vse zgleda kot ena pravljica en wonderworld, ker je ful turisticno. Dejansko je tudi lunapark in pa ful ogromna trznica sadja,kijekasnejeprerasla v trznico vsega. Tam smo se setali in kupovali vse zivo. Ful majo dobropohistvo, ful stvari iz lesa in usnja, ki bi jih kuj vsi meli , ce bi meli kako nest domov. Privoscli smo si tudi izlet z ladjico po teh preletenih kanalih, kjer je ogromno malih hisic in vikendov, ljudlje imajo piknike in je kot na morju, s to razliko da je reka cisto rjava...bljak. zvecer smo skoraj umrli od lakote, ker smo med vsem tem pozabili it nekaj jest in predensmose vrnili v center in nasli restavracijo je bila ura ze 10... joj zivci:) Kljub temu da smo bli ze vsi ko cote smo se odlocli ,da gremo na eno domaco cago, ki joje imel en prijateljod prijatelja ,ki pozna topunco,ki jo pozna tea, innas je povabla. v bistvu tudi teja ni poznala e punce ampak je od njegovega fotra medicinske sestre, hcerke prijateljica iz argentine. S taksijem smo prispeli v to ogromno hiso z se ogromnejsim vrtom in bazenom in vse, takabeverly hills varianta, not pa priblizno 100 ljudi. vse profesionalnozrihtano in najet dj in vse, ful dobro. v bistvu potem nismo niti ugotovili tocno kdo je lastnik te hise. Na koncu je bil ognjemet. Vrocina pa taka da se sploh ne mores zluftat, kr teklo je odnas... groza:) Tam smo ostali do jutra, potem smo se z vlakom vrnili v mesto jin sli se vprasat kak je z busi. odlocit se moramo ali bonaslednja destinacija bariloche, bahia blanca ali sta. rosa. verjetno bomo sli na en spalni bus zvecer... zdaj smo se morali spakirat iz hostla, in potem kosem stlacla se patike in plasc not nimam ves kaj kam dat...teja je rekla da binajraje nekaj vstran vrgla:)
Lepo bodite. Zalmije da ste doma bolani...:(
Lupcke

sobota, februar 18, 2006

VROOOOOOOOOOOCE!

Hihi, pri vas je ze jutri pri nas pa se danes. Vse najboljse Simon!
Danes smo po kulskem zajtrku na terasi hostla, sli na potep po buenos airesu, ful je blo fino, ker smo sli zelo neobremenjeno, brez urnikov in stvari ki jih "moramo videt" malo v soping malo naokrog. Sicer sem se namazala z mojo 30-ko pred odhodom ampak sonce je tak zgalo da sem misla da bom zvecer vijolicna. namesto brezrokavne majice sem si ful zazelela dolge lahne rokave ki bi scitili pred soncem. No pozgalo me ni, verjetno zaradi kreme. Videli smo ful znamenitosti, izjemno arhitekturo in celo morje! :) sej smo vidli morje z letala tudi ampak pac ni isto. V trgovinah pa fuuuuuuuul lepih stvari, v glavnem usnje na tisoc in en nacin, vse bi mela ampak je treba s tem denarjem vzdrzat se 22 dni... sem kupla magnetek:)
Pojest smo sli v eno ful njihovo restavracijo in smo dobili cele posode mesa na vse nacine, zraven pa argentinsko vino. Po dolgem setanju naj bi sli danes na tango ampak so cene precej zasoljene mi pa kr utrujeni, verjetno bomo sli jutri. Ljudje so prijazni in vsi skupaj tukaj znamo priblizno 30 besed s katerimi nam kr gre. pocasi planiramo kam bi naprej. Vcasih mam obcutek da sem kr v enem pac vecjem mestu, potem pa se spet zavem da na drugem koncu sveta in da niti zvezde niso iste tu.
Ravno se zakljucujejo poletne razprodaje in pocitnice. moje telo pa je pomoje se malo v soku...:)
V nasi sobi v hostlu je vtrajno hisna macka...bljak... danes so me ful bolel oci, mislim da is bom kupla soncna ocala.

No LP

petek, februar 17, 2006

Potovanje cel dan dolgo

Dobro jutro! ura je osem zjutraj in jas sem prva vstala. danes je petek, koncno ker ta potovalni cetrtek se je vlekel sto let:)
Zacel se je zjutraj ob pol treh na kongresnem, potem pa divja pot proti benetkam. na poti smo pobrali Sergeja in Bostjana, vendar je pri bostjanu kombi zagazil v blato in smo meli ze prvo resevalno akcijo. Bostjan je skocil ponjihov avto in ga potegnil z vrvjo ven.
Na letalisce smo prisli pravi cas, ful je lepo letalisce v benetkah. Prvi let je trajal samo tri ure, ker je mel malo zamude smo potem morali laufat 20min cez celo letalisce v madridu, ki je btw tudi ful lepo, in se naenkrat zavemo da mso se ravnokar scekirali v letalo za BUENOS AIRES!!!! JUHUHU! lepo letalo na naso sreco ni bilo povsem polno tako da smo lahko spali po dolgem inpocez, tipkali porocila, pili borovnicke in tako naprej in tako nazaj. Leteli smo 12 ur ampak je kr minlo. Letalo je ima na repu kamero in potem lahko na zaslonu spremljas vzlet in pristanek.
Letalisce na katerem smo pristali je ze spominjalo na juzne kraje predvsem ker je zelo vroce, mi pa vsi v jaknah in pouloverjih. Mojstersko smo se zdilali za hostel in prevoz do tja.
Hostel je majhen lustkan, ne posebno cist ampak ok. malo nam po sobi hodi neka macka:) Vceraj smo potem ko smo koncno odlozli stvari sli pogledat malo po mestu in na pivo. Mesto je malo umazano ampak polnoljudi se dolgo v noc. zaspali smo ko krapavce seveda....
Danes je plan ogleda mesta in to. Vsem se nam zdi malo smesnokako smo preskocilipomlad in pomladne dijete zdaj pa smo kar naenkrat iz zime v poletnih oblacilih in japonkah, ne rabimo jakne za ven hihi....

četrtek, februar 16, 2006

Pred odhodom

No pa poskusimo. Ura je točno polnoč, z anito sva na novakovi ulici in se pripravljava na odhod. Opravljava še zadnje popravke za poletje in pakirama stvari. Pojedli sva mango in kifeljce z mlecnim desertom. poskusam si nastavit web poštar da bom lahko v tujini poslala mesice. Dobimo se ob pol treh na Kongresnem trgu z ostalimi šestimi člani delegacije: Sergej- predsednik, Grega- vodja projektov, Boštjan, Vane, Tea in Matija. V benetke na letalo nas bo peljal Krkin kombi.